Το ιστολόγιο του/της admin

Πιλάτες: Στρώμα ή Reformer;

Πιλάτες: Στρώμα ή Reformer;

«Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα», έλεγε ο Joseph Pilates, εμπνευστής της πασίγνωστης πλέον μεθόδου πιλάτες. Το μότο του φαίνεται να έχει παρακινήσει αρκετούς από εμάς να δοκιμάσουμε την εναλλακτική άσκηση. Τι να επιλέξουμε, όμως; Μηχανήματα ή στρώμα; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, λένε οι ειδικοί. Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει στην Αμερική μια μεγάλη συζήτηση σχετικά με το αν τα μηχανήματα υπερτερούν των ασκήσεων στο έδαφος ή το αντίστροφο.

Τα ευεργετικά οφέλη της φυσικής άσκησης

Τα ευεργετικά οφέλη της φυσικής άσκησης

Στην ιατρική δεν υπάρχει καμιά μαγική θεραπεία για  την υγεία μας. Αν υπήρχε ωστόσο μία αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί η φυσική άσκηση. Παρέχει πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα για την προάσπιση της υγείας μας.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, 30 λεπτά συνεχούς μέτριας φυσικής άσκησης (πχ ζωηρού περπατήματος),   ή τρία 10λεπτα άσκησης με ενδιάμεσες παύσεις τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας είναι ευεργετικά για τη φυσική μας κατάσταση.

Pilates και οφέλη

Pilates και οφέλη

H μέθοδος Πιλάτες είναι μία αυτο -βιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στην Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο πιλάτες.

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Το ιστολόγιο του/της admin